fredag 26. april 2013

de vakreste taperne.


Du var der den kvelden, og det var jeg også.
Du liker kaffe, og det gjør jeg også.
Du er ubesluttsom, og det er dessverre jeg også (dette kan bli interessant).
Du liker Håkan og John Olav, det gjør jeg også.
Halv sju betyr halv sju for deg, og det gjør det for meg også.
Du er åpen der jeg er sær.
Du river deg i håret når du glemmer å kjøpe Pepsi Max til meg, bare fordi du vet at det er min favoritt.
Du finner matoppskrifter på rosablogger to dager før jeg kommer på besøk.
Du synes jeg er himla bra når jeg synes jeg er teit.
Du spør rett ut om sånt jeg aldri har turt å snakke om med noen gutter før, og får det til å føles like vågalt som havregryn til frokost.

Det kan være vanskelig å forstå at det kan være så enkelt.

3 kommentarer:

  1. Jeg er innmari glad på dine vegne. Det her høres flott ut.

    SvarSlett
  2. Åh, du skriver fint!! Siste setningen "gjør" innlegget. Nydelig.

    SvarSlett